fredag 5 oktober 2012

FRAMME!!!

Till er alla som tänkt på mig, hjälpt mig längs vägen, skrivit uppmuntrande ord på bloggen, på facebook och på telefonen. Och inte minst till er som skänkt pengar till min insamling. Jag är er enormt tacksamma. Utan alla fina människor som jag mött längs vägen hade detta inte varit möjligt.

Men det är också lite vemodigt. För detta blir ju mitt sista blogginlägg. Fast just nu mår jag mest gott. Det regnar här utanför hotellfönstret, min sambo har anlänt och snart skall vi gå ut och äta nåt gott och fira. Och imorgon flyger vi hem. Hem till er alla som jag saknar! Alla fina vänner och bästaste folket på Barn 3. Och vovven! Det har varit en tuff och fantastisk resa, och lika fantastiskt ska det bli att få sitt vardagsliv tillbaka med allt vad det innebär. Jag önskar också att jag kanske får någon att våga ge sig på ett äventyr de drömt om länge. För bara att göra ett försök är en prestation i sig. Klarar jag så klarar ni. Vi ses i löparspåret gott folk!


20 kommentarer:

  1. Grattis Elisabet! Nu får du komma hem till ormen igen. Hälsningar Philip Hjertell

    SvaraRadera
  2. Wiiiiiiiii!!! *gör en fantastisk(t ful) segerdans* Grattis :D
    /Petra

    SvaraRadera
  3. Stort Grattis min vän. Har följt dig genom din otrolig resa via din blogg. Du är bäst och jag saknar dig sâ jättemycket! Nu ut och fira! Puss pâ dig /Fabienne

    SvaraRadera
  4. Vad ska jag nu vänta på att få läsa :-(
    Nej för tusan grattis på dig och ja jag måste iväg men vet inte riktigt hur, vart eller när
    Kram på dig :-D

    SvaraRadera
  5. GRATTIS!!!!!! Du är fantastisk. Vilken prestation. Fira ordentligt och njut. Välkommen hem =)

    SvaraRadera
  6. Men jösses! Redan framme! Det är ju helt otroligt! GRATTIS fina gumman!!! <3 Längtar efter att höra dig berätta live!
    Kramar!!!

    SvaraRadera
  7. Ett stort grattis till dig Elisabeth! Vilken prestation, helt otroligt! Fira nu ordentligt, vi fortsätter att samla in pengar. Bamsekramar

    SvaraRadera
  8. Hurra! Grattis!!! Du har gjort det!

    SvaraRadera
  9. Grattis till en prestation utöver det vanliga!!
    Tack för att du delat med dig av din resa, det har
    varit spännande att få "följa med" här på bloggen.
    Du är värd att fira!!
    Tills vi ses/ Kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Grattis Elisabeth, du har gjort ett helt otroligt äventyr, som säkert kan inspirera många. Det har varit kul att följa dina strapatser, som i vissa delar påminner om mina upplevelser. Men ditt springande, är vassare!
    Långfärdscyklisten Gert

    SvaraRadera
  11. Hurra, grattis och stor kram för din fantastiska, enastående bravad! Välkommen hem!! Fan-cluben väntar :) /Rutan

    SvaraRadera
  12. Grattis, Elisabeth! Du inspirerar många till att göra något liknande.

    SvaraRadera
  13. Vilken otrolig prestation du gjort!! Verkligen beundransvärt! Tänk alla pengar som tack vare dig, kommer in till barncancerfonden där varenda krona kommer till nytta! Skickar en varm KRAM till dig!
    // från en som varit på Barn 3.

    SvaraRadera
  14. Jätte grattis till en enastående prestation!!! Skulle vara intressant att veta hur man förbereder sig inför en sådan uppgift!
    Jätte Grattis! // Anders G

    SvaraRadera
  15. Ni är ju för himla underbara allihopa! Tack för alla fina ord! Och tack till alla insamlade pengar :) Vi är nu uppe i 28 000!

    Anders G: Jag kommer eventuellt att hålla en föreläsning här i Umeå. Lägger upp en blänkare på bloggen isåfall :) Om man har en specifik fråga går det också bra att höra av sig på jejja1980@gmail.com, så ska jag svara så gott jag kan.

    SvaraRadera
  16. Grattis till en enorm prestation! Det har varit upplyftande att följa din väg genom Sverige, aldrig mer att jag ska tycka att tjugo dagar i cykelsadeln är jobbigt.

    /Håkan

    SvaraRadera
  17. Bästa du! Jag var utomlands på slutspurten av din oerhörda resa, och missade därför avslutningen... Men SÅ GLAD jag blev när jag gick in och såg att du fullföljt denna makalösa upplevelse och äventyr. Du är helt enorm, vilken modig, varm och stark människa!

    SvaraRadera
  18. Stort grattis! Grymt bra kämpat!

    SvaraRadera
  19. Tack ska ni ha :) det känns för tillfället smått overkligt nu när man är tillbaka i vardagslunket.


    SvaraRadera
  20. Grattis till en grym prestation! Djupt imponerad! Sköt om dig. Mvh Degerfors :-)

    SvaraRadera